Mysiga Söderköping

Det är svårt att hålla sig på jobbet när ALLA andra är lediga. Detta resulterade i en liten smitning, eller halvdag och sedan packade vi ihop och begav oss till Söderköping för att fira Mamma. Underbar liten mysig stad som är värd att besöka fler gånger!

Mysigt att gå längs kanalen och drömtitta på alla båtar som ligger längs bryggan och som ska slussa.

Det blev visst en tur till Smultrobstället också där jag smällde i mig en Vesuvius… 4 kulor glass med chokladsås toppat med grädde,valnötter och center, i början var det gott sen blev man lite mätt!

image

image

image
image

image

5 kommentarer

  1. glassen ser mycket god ut Men jag hittade hit när jag googlade efter LCHFbloggar… har Du slutat med LCHF eller? kände inspiration när jag ser hur mycket Du lyckats minska i omfång.

    • Nej jag ahr inte slutat med LCHF, tog bara en liten ”avstickare” :) Det förstaa ”icke-lchf” jag äter på ganska länge…

Kommentarer inaktiverade.