Höst på ingång

image

Det känns verkligen att hösten är på ingång, mörkret infinner sig betydligt tidigare på kvällarna och jag får den här ”myskänslan” i kroppen. Något som är ett riktigt hösttecken för mig är att jag blir en riktig te-oman och dricker mängder med te. Vissa koppar dricker jag med grädde och andra utan, allt beroende på vilken smak det är. Detta karamellte köpte vi med oss från Grekland och det är en riktig höjdare. På morgonen dricker jag det utan något och på kvällen dricker jag det med grädde och då smakar det verkligen som en karamell.

5 kommentarer

  1. Drack samma med grädde i ikväll (hade med hem från Spanien). Såååå gott :) Te med kokosolja är annars ett av mina knep för att ta bort sötsug!

  2. Den finns väl inte att få tag på i sverige? Såg verkligen gott ut! :)

  3. Hejsan Josefine.
    Vill säga att du har en fantastisk blogg!
    Har ätit lchf sedan april men just nu känns de som jag hamnat på en platå.
    Jag har läst att man då ev skall utesluta grädde från kaffe osv.
    Men skall man då även ta bort de från matlagning dvs som sås ,gräddfil el liknade har jag tagit 1 dl/måltid.
    Vill ej ta bort för mkt fett är rädd att de blir fel.
    Tacksam för tips o råd från någon.
    Tack på förhand
    Mvh Nina

Kommentarer inaktiverade.