LCHF-seminarium

Nu i helgen är det ett stort LCHF-seminarium i helgen där bland annat min guru 🙂 Monique ska föreläsa, om LCHF då men med inriktning barn och kost. Och jag vill såå gärna åka dit men har tyvärr andra planer och detta blev lite för kort varsel för mig, sen är det lite långt för en spontanresa också. Men annars hade jag inte varit sen på att slänga mig på ett flyg och delta i detta härliga seminarium.

Så om ni bor i närheten av Oslo, har vägarna förbi eller lite extra tid och pengar över, åk dit och uppdatera så frekvent ni kan om alla föreläsningar så att vi andra kan ta del av så mycket som möjligt 🙂

2 Comments

  1. Söta Josefin! Vad fint att du skriver om detta! KOM DIIIIIT! 😉
    Kramisar

  2. Her skulle du vært ja! Folk strømmer til, og det blir nok en bra konferanse. 🙂

Kommentarer inaktiverade.