Simning

image

Idag skippade jag gymmet och traskade iväg till badhuset istället. Det var så otroligt skönt och avkopplande, att först simma och sedan sätta sig i bastun, det är vardagslyx för mig!

Det var även första gången som jag visade mig ”offentligt” i bikini och det kändes som ett stort steg att ta. För att även om jag har gått ner i vikt så har jag både bristningar och en del överblivet skinn på magen som inte har gått bort, det är jag inte helt bekväm med än…

Väl hemma och helt slut möts jag av en ännu tröttare katt. Men vi gjorde lite smoothie tillsammans, han fick bara grädde, lchfkatt som jag håller på att göra honom till, sedan kröp vi ner i soffan och mös:)

4 Comments

  1. Åhh vad härligt för dig!!! Hoppas du verkligen njöt av att få känna vattnet mot din fina kropp. Jag brukar rabbla mitt mantra i huvudet ” Modig och Orädd” det tycker jag du var idag!! Grattis!! Bra jobbat!! Läser din blogg varje dag!! Älskar den!!

  2. Just bristningar tror jag extremt få bryr sig, eller ens märker, och överbliven hud ser man ju överallt på ett badhus.

    Trevlig blogg iallafall. 🙂

Kommentarer inaktiverade.