Godbitar

Godbitar i en annan form som inte är söta är kläder för mig, blir helt till mig när det finns massor med fina saker. Och jag som alltid har varit väldigt intresserad av kläder och mode lyser upp lite extra nuförtiden när jag går i affärer och faktiskt får på mig kläderna. Vet inte hur många gånger det inte ens har funnits i min storlek, när stl 44 var den största var det katastrof, när det fanns 46 kunde jag möjligtvis klämma mig in om det var lite stretch och nu existerar inte ens det problemet längre. Det känns nästan lite overkligt. I början tog jag till med mig de största storlekarna in i provrummet bara för att jag var rädd för att inte komma in i de mindre, och då var det väldigt jobbigt att behöva gå ut och ta en större storlek, jobbigt för självförtroendet då.

Idag provade jag dessa godbitar inne på MQ och har lite svårt att bestämma mig vilken som är finast eller om det till och med kan finnas någon finare…

Detta bildspel kräver JavaScript.