Julmarknad

Efter en härlig frukost och morgonmys i soffan framför nyhetsmorgon gav vi oss ut i kylan(lite kallare idag än tidigare dagar) för att traska iväg till julmarknaden och den nyöppnade (har inte haft öppet ett år än=ny) delikatessaffären i Torshälla. Den har jag knappt inte varit inne i än då det var så himla mycket folk sist jag var där så man kunde knappt vända sig om. Men jag har förstått att dom har ost, bröd och sedan lite te och småsaker och det är ju aldrig fel, tycker att sådana affärer är mysiga. Tror dock att den har svårt att mäta sig med världens bästa ostaffär som vi har i Strängnäs ( väl värd en utflykt).Julmarknaden i Torshälla är ingenting jag kommer ihåg från när jag var liten så jag tror den är relativt ny (?) men om man är julfreak så tar man varje chans man får för lite stämning. Något som jag inte köpt hem än är en krans till dörren så vi hoppas på att hitta en sådan.

3 Comments

  1. Hejsan!

    först vill jag säga att va duktig du är med att gått ner så mycket i vikt. Är riktigt imponerad. Själv ska jag börja med lchf imorgon din sida har verkligen inspirerat mig och väldigt glad man hittat lite saker till jul=) Jag skulle vilja fråga om jag fick låna 2 jul bilder av dig? och även länka till dig från min blogg?

    Tack för en bra blogg att läsa mvh lindha

Kommentarer inaktiverade.