SMÖR

Diamanter, guld, tryffel är saker som vi förknippar med ordet dyrt och lyxigt.

Vin och sprit, cigaretter och narkotiska är saker vi förknippar med ordet smuggling.

Alla dessa saker har nu mött en ny utmanare, nämligen SMÖR.

Som lchfare kan jag inte bli annat än glad för detta tyder på att efterfrågan på smör ständigt ökar vilket jag förknippar med att fler människor har förstått att riktiga råvaror är A och O för att må bra. Aftonbladet publicerade följande artikel och mina tankar går till alla lchfare i Norge..det är bara att hoppas på att dom har hunnit bunkra och om jag bodde närmre gränsen hade jag definitivt smugglat🙂

2 Comments

  1. Tycker det är roligt att människor som inte äter lchf börjar få upp ögonen för råvaror också.

    Man kanske ska handla upp ett lager inför julbaken nu.. Så man inte blir utan

  2. Ha ha! Snille deg som ville ha smuglet🙂

    Jeg har fortsatt litt smør igjen, til tross for at jeg ikke har hamstret. Jeg tror import-smør er på vei inn i butikk-hyllene igjen. *Håper*

Kommentarer inaktiverade.