Veckans träning

Julen börjar närma sig och det börjar bli mer och mer att göra på vardagarna, små saker som stör den vanliga rutinen och i mitt fall även träningen. Det är nu jag är glad över de extra minuterna och slitet jag lagt in på gymmet de senaste veckorna. Den här veckan ser träningen ut såhär:

Måndag: Styrketräning med fria vikter, ett tungt, långt, genomkörarpass

Tisdag: Konditionspass, 30 min löpning med intervaller, 10 minuter rodd

Onsdag: Fria vikter med fokus rygg, axlar och armar, core ca 30 min så jag hinner köra igenom hela kroppen.

Lördag: Friskt luft och en prommis

3 Comments

  1. Hej Josefin!

    Jag hittade nyss hit till din blogg och har själv precis börjat med LCHF pga övervikt hela mitt liv men jag har aldrig lyckats gått ner i vikt med andra bantningsmetoder men nu på bara en vecka har jag minskat 2cm i midjan tackvare LCHF.
    Jag skulle vara jätte tacksam om du kunde ge mig några riktigt bra start tips. Jag tränar ca 3-4ggr i veckan och har hittills följt regeln max 5g/100g kolhydrater på näringsvärdet men skulle vilja ha en liten mer rivstart🙂 Hoppas du kan hjälpa mig med det då du har lyckats helt grymt bra själv😀

    Tack för motivationen!

  2. Hejsan Josefin, hittade också precis din blogg och fastnade direkt för den!
    Grymt att du gick ner så mycket.. mycket imponerande! Jag ska prova att köra med LCHF. Du fick mig precis till att ta tag i min viktnedgång.. Tack så mycket för inspirationen🙂

Kommentarer inaktiverade.