Mysfredag

image

image

image

Jag är lycklig efter en hyfsad omgång på bowlingen, ingen strike men många spärrar.

Markus får cravings på pasta när vi är och handlar, ”det är ju faktiskt fullkorn”.

Mamma hittade paranötter och konstaterade att det bara var 12 gram i hela påsen, *lycka*.

Med hem följde också en liten förpackning lchf-glass som ska ätas lite senare ikväll tillsammans med grädde och bär.

Salladen som jag drömde om i natt (lite konstigt, jag vet) är färdig, köttet håller på att tillagas och vitlökssmöret står i frysen.

4 Comments

  1. Du ser så strålande glad ut, jätte fint kort!🙂 kikar in på din blogg varje dag för att hålla inspirationen uppe. Tack för att du delar med dig. / Linda

  2. Kul att det slinker in en och annan bild på dig, du ser så lycklig och hälsosam ut så du peppar mig till en viktnedgång med LCHF! Jag går in här flera gånger om dagen för att hämta inspiration! Kram

Kommentarer inaktiverade.