29/1

Frukost kl 11.00 En kopp te, en knäckis med skinka och brieost

Mellis/Lunch kl 14.00 Oliver, ostchips med creme freiche och inlagd parmesanost

Middag 18.30 Stek med gräddsås och sommargrönsaker

Det känns som att helgerna skiljer sig ganska mycket från vardagarna när det gäller maten men egentligen håller jag samma struktur, tre mål mat per dag. Den största skillnaden är dock att jag på helgerna äter mitt största mål mat på kvällen tillskillnad från vardagarna då jag äter mitt största mål mitt på dagen.

 

4 Comments

  1. Hej Josefin! Vad är det för knäckebröd du äter som har lite kolhydrater? Har bara hittat ett och det innehöll 23g/100 men siktar man på att inte ta något insulin så blir det lite mycket ändå.
    mvh
    Tommy

    • Jag tror att Josefine gör eget knäckebröd på frön vet inte om hon har lagt ut receptet då jag kollar bloggen på mobilen ….

  2. Hej,
    Har du något recept på inlagd parmesan?
    Hälsn Marianne

Kommentarer inaktiverade.