30/1

Frukost kl 05.30 2 knäckisar, ett med ost och purjolök och det andra med salami och brieost samt en kopp te med grädde

Lunch 12.00 Rester från helgen, fläskfile med grönpepparsås, sparris och sallad

Middag 18.00 Köttbullar med gräddsås och blomkålsmos

7 Comments

  1. Jag såg tidigare att du skrev ett inlägg om hur du åt i början av viktresan. Det skulle vara intressant om du skrev mer om det, hur en dag kunde se ut tränings- och matmässigt. Jag har ca 30 kg att gå ner och har just kommit igång med LCHF, men det har inte hänt något viktmässigt alls sedan jag började. Jag misstänker att jag äter för stora portioner och kolhydrater… Så hur man ställer in sig på snabbare viktnedgång skulle vara roligt att veta, och framför allt hur du gjorde.

    Tack för inspiration och en bra blogg!🙂

  2. Hej Josefin.

    Jag skulle vilja veta vad du menar med ”knäckisar”? Är det vanligt knäckebröd?
    Likadant när det gäller ett tidigare inlägg om en paj. Vill veta vad för sorts deg du då gör? Även när det gäller korv. Det kan ju inte vara vanlig Falukorv, för den är ju inte så kolhydratsnål direkt!

    Tommy

    • Jag gör mitt eget knäckebröd på frön, recept finns här på bloggen och sedan gör jag en deg på pofiber och ägg, även det receptet finns här på bloggen.

  3. Jag har samma problem som Emma här ovanför, men jag äter inte stora portioner….men nåt måste jag göra fel som jag inte går ner i vikt…..:(

Kommentarer inaktiverade.