Träning v.5

Varför ändra på ett vinnande koncept? Förra veckans träning var hård, gav mig en jäkla adrenalinkick och passar för den form jag är i nu, så vi kör en favorit i repris.

Måndag: Styrketräning i maskiner (dock lite tyngre än förra veckan)

Tisdag: Blandat konditionspass

Onsdag:Stryrketräning nr.5

Torsdag: Intervallpass nr 2 30 min och Core 30 min

Fredag: Vilodag

Lördag: Zumba 55 min och kanske en prommis beroende på vädret

Söndag: Obligatorisk Söndagspromenad på ca 40 minuter

1 Comment

  1. Heeeej ! Måste bara tala om att jag följer din blogg.. DAGLIGEN !!!
    Blir inspirerad och GLAD ! … Har nämligen börjat me LCHF, för några veckor sedan å det går bra…

    men jag har en fråga till dej.. När DU började… från allra första början.. började du me motion/träning då? Vad gjorde du för nåt ? tips ?

    jag vet inte vad ja riktigt ska börja med… de känns som ”skinnet hänger lite mer”… å samtidigt känner jag mig inte så smidig att gå på friskis och svettis.. men man vill ju samtidigt försöka få skinnet att hänga me…

    tips ?!?!

    tack för en mycket trevligt blogg…

    /Malin

Kommentarer inaktiverade.