Älskade Gotland

Detta bildspel kräver JavaScript.

Då min pojkvän kommer från Gotland blir det några resor dit per år, senast vi var där var i höstas och jag känner att jag behöver ha en liten Gotlandsdos igen. Blir så lugn av stämningen där och dessa bilder är från vårat favoritställe, många minnen finns där❤

I min hand på ett av desas kort håller jag ett päron i min hand, det godaste päron jag någonsin ätit i hela mitt liv. Kommer från ”Moffas” trädgård och om jag bodde där nere skulle jag säkert väga 10 kilo mer pga dessa rackare…

7 Comments

  1. Härliga bilder. Oj vad man längtar till sommaren…

  2. Visst är Gotland ljuvligt !! Har varit där 3 ggr bara men vill gärna tillbaka. Fina bilder … =)

  3. Min älskade ö🙂 Längtar till i sommar så man kommer dit igen🙂

Kommentarer inaktiverade.