Väldigt trevlig överraskning

image

image

image

Hemkommen efter en promenad i snöstormen såg jag att jag hade fått ett paket..paket är alltid trevligt men just detta var extra trevligt.

Nämligen LCHF för hela familjen av Monique ”Lifezone” Forslund. Otroligt fin bok med mycket recept, personliga små detaljer och tips och väldigt fina bilder. Ska ni bara köpa en bok så är detta den (och min förstås om jag någonsin skriver en 🙂 ).

Boken speglar den sida som jag sett av henne själv, varm och kärleksfull ❤

4 Comments

  1. Klart du ska skriva en egen – om att vara ung och ta ansvar för sin kropp. Som barn är man ju hänvisad att äta vad som bjuds. Men det kommer en punkt i livet då man ska börja laga sin egen mat och där behöver många stöd. Annars blirmdetmsamma mat som man fick hemmifrån, vilket kan vara vad som hellst. Skriv om hur man står emot kompisars ogillande och hur man får sitt självförtroende av att känna hur bra man mår. Sen att du kan laga billig mat med märing. Tänk så många som lever på nudlar. Sen har du ju massa egna ideer tror jag;-)
    Helen

  2. Jag fick också min Monique bok härom dagen! Vilken fröjd och vilken inspiration!

Kommentarer inaktiverade.