Söndag

Första helgen på 4 veckor då vi inte jobbat Lördag också, känner mig väldigt utvilad efter två dagar med sovmorgon, bamsefrukost och morgonpromenad i solskenet. Jag trivs verkligen i Strängnäs, himla mysig stad men det är fortfarande nära till större städer. Veckan som har varit startade dock med kaos, då vi har hyrt i lägenhet i andra hand så blev vi nu ”utkastade” då styrelsen bestämt sig för att man inte längre fick hyra i andra hand, detta skapade totalkaos då det är ganska svårt att få lägenhet i Strängnäs. Detta fixade sig dock ganska snabbt och den 1:a April flyttar vi till världens underbaraste lägenhet, ska visa bilder så fort jag tagit några…

 

2 Comments

  1. Ja, Strängnäs är jättemysig. Jag levde mina 5 första år i Stallarholmen och har min farmor i Sandåsa.

Kommentarer inaktiverade.