28/2

Frukost kl 05.30 Ett mjukt lchf-bröd med skinka,ost,paprika och gurka, ett kokt ägg samt en kopp te med grädde

Lunch kl 12.00 Pizza med en klick bearneisesås, hade helt glömt bort hur gott det är!

Middag kl 19.00 Kesopannkaka med grädde och bär

image

Annonser

5 Comments

  1. Hej! Men alltså. Blir du inte hungrig mellan målen? Är det kanske normalt om man kör lchf? Jag tycker 7 timmar mellan mål låter supermycket!! Är nyfiken! Med vänlig hälsning, Sanna

    • Nej jag blir inte hungrig, då skulle jag äta 🙂 Jag kan nästan glömma bort att äta lite det är därför det går så lång tid mellan målen ibland.
      Jag tycker man ska äta när man är hungrig, inte när man ska..

  2. Hej,

    Jag har en fråga angående viktminskning. Jag har hört att man skall köra så varierad träning som möjligt ich för ökad viktminskning dra ner på konditionsträning? Tycker det låter lite konstigt. Men jag har dragit ner på kondition och kör ner styrka och det har resulterat till att jag istället gått upp i vikt. Som
    Kanske inte är så konstigt. Jag vill gå ner i vikt men samtidigt ha ”hårda” och formade muskler. Jag tränar cirka 5 gånger i veckan och äter bra. Hat dock en väldigt uppblåst mage, vad kan detta bero på? Snälla svara. Enormt tacksam för svar. Kram

  3. Hej Josefin

    Jag kollade nyss igenom din receptlänk men kunde inte hitta recept på din pizza? Den ser jättegod ut! Och vad använder du istället för pasta till din Carbonara?

    Tycker för övrigt att din blogg är toppen!

Kommentarer inaktiverade.