Helgen försvann..

Både Fredagen och Lördagen spenderades uppe i Stockholm där jag ”kursade” på MF-gruppen, håller på att utbilda mig till Lic. Kostrådgivare och jag måste säga att det var mycket tuffare än vad jag trodde. Mycket Näringsfysiologi, hormoner och körtlar, hit och dit, men bra, Väldigt BRA! Underbara lärare hittills och jag känner bara att jag vill ha mer!

Jag har alltid tyckt att jag äter okej enligt LCHF, jag gick ju trots allt ner väldigt mycket genom att äta som jag gör idag men nu blir det andra bullar! På den senaste tiden har jag pratat om att jag vill hitta lite ny inspiration och nu har jag verkligen hittat den, kul!

 

2 Comments

  1. Hej!
    Jag har nyss hittat till din blogg och den är ju verkligen en stor inspiration för mig. Wow 44 kg, heeelt otroligt bra gjort. Du skriver att du har gått ner i vikt genom att äta som du gör idag men att du nu vill ha mer inspiration…hur har du ätit och hur tänker du äta nu?
    Hur stora har dina portiner varit under viktminskningen? Jag tror nämligen att jag äter bra mat enligt lchf, men kanske aningen för stora portioner…?

Kommentarer inaktiverade.