Regn hos mig

”För jag har bara regn hos mig”.

Blir så otroligt trött av detta tråkiga väder, vad hände med vår och solsken?
Planen idag var att köra ett stenhårt pass på gymmet, svira runt med snabelelefanten i lägenheten och vara allmänt produktiv.

Det slutade med en total jag-tar-hand-om-mig-själv.dag, lite pluggande (bara rolig näringslära), påminnelse om att dammråttor egentligen är änglarnas tofflor som dom ställer av sig lite här och var, ett långt skönt bad med tända ljus och musik.

Väldigt välbehövligt och istället för att behöva leka duktig flicka hela tiden är jag stolt över att ha varvat ner innan det är försent, jag är min viktigaste tillgång och jag sköter därför om mig själv i första hand!

1 Comment

  1. Så sant så sant … Men man blir lätt beroende av träning och vill iväg om man har planerat det 🙂

Kommentarer inaktiverade.