Livet

Det är väldigt mycket på gång nu vilket är superkul men det gäller också att planera och fokusera på det man tycker är viktigt. Bloggen tillexempel är en sådan sak som jag väldigt lätt försummar under stressigare perioder då jag känner att jag är lite ur fokus och inte riktigt vill dela med mig av den sidan.

Dock så märker jag att jag saknar att skriva här, det är en del av mitt liv som jag inser nu är ganska viktig. För att underlätta lite i dessa stressiga situationer så gäller det att sätta upp rutiner kring både mat och träning men också planera in tid med vänner och familj och sedan peta in dom där måstena.

Just nu fokuserar jag på likviditetsbudget, två olika utbildningar som ni får höra mer om sedan och självklart två stora fester, mycket som ska bli klart men kul!

Hur får ni struktur i livet under stressigare perioder?

20121121-212521.jpg

